Wednesday, May 30, 2007

-Μου είπαν : Ο μυθομανής συνθέτης

Δεν μου αρέσει η μουσική του.
Που είναι ένα συνοθύλευμα από Χατζιδάκι, Θεοδωράκη, και λίγο από μένα, ή ίσως και πολύ από εμένα, αφού ο ίδιος κάποτε μου είχε δηλώσει ότι: "σε έχω κατακλέψει "!
Τι σημαίνει όμως αυτό δεν με ενδιαφέρει, από τη στιγμή που δεν υπάρχει κανένα σημείο επαφής και εκτίμησης. Κατά τη γνώμη μου είναι ένας άρρωστος άνθρωπος. Με βασική αρρώστια του την μυθομανία… Γνωστός συνθέτης μου έλεγε ότι :
«αυτός πάσχει από μια άγνωστη αρρώστια του μυαλού, που δεν έχει ακόμα ανακαλυφτεί»
Ήρθε μια φορά σπίτι μου όπου ήμουν τότε μαζί με την ηθοποιό Κάτια Γέρου , ζητώντας της να τραγουδήσει. Και παράλληλα κοιτώντας την με αυτό το ηλίθιο λάγνο βλέμμα του. Και όταν εκείνη αρνήθηκε, αρχίζει την ακατάσχετη μυθομανία του. Λέει : «Ξέρεις που ήμουνα πριν ;»
Του λέω εγώ
«Που ;»
Μου απαντά
«στο στούντιο. Αλλά δεν ξέρεις με ποια ήμουνα μαζί ! Με την Τζόαν! "
λέω εγώ
"Ποια Τζόαν; ",
και κείνος απαντά με στόμφο
" Τζόαν Μπαέζ "!
Και παραλίγο να τον γκρεμίσω από τις σκάλες. Τέτοιου είδους παραμύθια...
Ένας άλλος τραγουδιστής από τους νεότερους, μου είπε οτι μίλαγε στο τηλέφωνο μια άλλη φορά με ύφος για μια υποτίθεται σοβαρή υπόθεση και όταν τον ρώτησαν με ποιόν μιλάει, εκείνος είπε :
«Με τον Μικ»
Και του λέει ο άλλος : «Μα με ποιόν Μικ ;»
«Έλα μωρέ, με τον Μικ Τζάγκερ»
Κι όταν του είπαν όλο απορία
"Μα πως μιλάς στα ελληνικά ; Ξέρει ελληνικά ο Μικ Τζάγκερ;»
εκείνος απάντησε
" και βεβαίως ξέρει " !
Να που υπάρχουν και αυτά τα ψώνια. Είναι πραγματικά μία δυστυχία να συμβαίνει αυτό… Γιατί πολλές φορές έχει βλάψει σοβαρά ανθρώπους με αυτή την δήθεν τρέλα του. Άλλοτε λέει :
"Τώρα μόλις μίλησα με τους Πινκ Φλόιντ…»
και ανάθεμα με αν ξέρει και πως γράφονται! Το χειρότερο είναι ότι όλοι οι μουσικοί που κατά καιρούς συνεργάστηκε ξέρουν αυτές τις ιστορίες και τις διηγούνται γελώντας.
Άσε δε που εγώ πιστεύω ότι είναι και κακός άνθρωπος. Από τους πιο κακούς που έχω γνωρίσει.
Θυμάμαι για παράδειγμα μέσα στην επταετία έλεγε για αυτό τον αξιαγάπητο άνθρωπο Μάνο Λοΐζο πως :
" είναι πράκτορας !".
Αν είναι ποτέ δυνατόν ! Γι αυτόν τον εξαιρετικό άνθρωπο!

Ο ΝΙΚΟΣ ΜΑΜΑΓΚΑΚΗΣ ΣΕ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ
Όπου μεταξύ άλλων μιλά και για τον «μυθομανή συνθέτη»…

No comments: