Tuesday, June 5, 2007

-Μου είπαν : Alice...you Alice !

-Κανείς όταν ξεκινά δεν μπορεί να καταλάβει τι είδους επηρεασμό θα δημιουργήσει στους επόμενους…Για πολύ καιρό πάντως προσπαθείς να επιβιώσεις…Εκείνη την εποχή κυριολεκτικά πεινάσαμε !
Και βεβαίως δεν μπορούσαμε να διανοηθούμε ότι αυτό που κάναμε, ξεκινούσε μια ολόκληρη επανάσταση στην βιομηχανία του θεάματος…Ξεκινούσε το μακιγιάζ, ξεκινούσε την θεατρική άποψη στην σκηνική παρουσία, όλα αυτά που αργότερα έκαναν και ο David Bowie, ή οι Kiss που ακολούθησαν εμάς, όπως ξέρετε όλα αυτά τα συγκροτήματα ακολούθησαν τον Alice Cooper.
Πάντως , σχεδόν 40 χρόνια μετά είναι σίγουρα θαυμάσιο που φέραμε τόσο διαφορετική εξέλιξη στην μουσική βιομηχανία…
Bλέπω τα τωρινά συγκροτήματα και σκέφτομαι πως ήμουν ένα είδος «αρχιτέκτονα» του θεατρικού ροκ.
Αυτόν που κατηγόρησαν κάποτε για σατανισμό ήταν το πρόσωπο - εικόνα του Alice Cooper επί σκηνής και όχι εμένα προσωπικά…
Κι αυτό έγινε επειδή φορούσα μαύρα ρούχα, είχα μέικ απ και έκανα κάποιες εκεντρικότητες.
Όχι λοιπόν , είμαι θρησκευόμενος. Πηγαίνω εκκλησία κάθε Κυριακή, κάθε Τετάρτη διαβάζω την Βίβλο, όλη μου η οικογένεια πηγαίνει στην εκκλησία και το κυριότερο είμαι από τους μεγάλους πολέμιους του σατανισμού. Δεν μου αρέσει το ροκ που προβάλλει τον σατανισμό γιατί θεωρώ πως είναι κάτι πολύ κακό !
Ακόμα κι αν η εικόνα που δίνω έξω είναι σκοτεινή, ίσως οι ακροατές μου κυρίως στις νεότερες ηλικίες πρέπει να ακούνε προσεκτικά αυτά που λέω. Και αυτά είναι ότι μιλάω στον κόσμο εναντίον του σατανά και όχι υπερ του… Είμαι από τους μεγάλους πολέμιους και όχι από τους υποστηρικτές του.

...............................Ο αξιότιμος κύριος Vincent Fournier (γνωστός και ως «Alice Cooper»...) ερχόμενος στην Ελλάδα μιλάει για όλα. Τα υπόλοιπα στην εκπομπή…


No comments: