Tuesday, June 12, 2007

-Μου είπαν : Ο δάσκαλος μου ο Μάνος...

Υπήρξαν πολλοί δάσκαλοι για μένα … Ο Μπαχ είναι αναμφίβολα ο μεγαλύτερος . Στην δουλιά του επιστρέφω πάντοτε όσα χρόνια κι αν περάσουν. Αλλά ήταν και κάποιος που με ενθάρυνε όσο κανείς.
Αυτός που μου έδειξε τον τρόπο να γίνω συνθέτης.
Αυτός που μου αποκάλυψε οτι μπορείς να παίζεις ποπ μουσική αλλά πρέπει να μελετάς κουαρτέτα εγχόρδων.
Αυτός που υποστήριζε οτι μπορείς παράλληλα να κάνεις ελαφρές ποπ συνθέσεις και μαζί μεγαλεπήβολα ορχηστρικά τολμήματα.
Και ο άνθρωπος αυτός ήταν ο Μάνος Χατζιδάκις…
Ο Χατζιδάκις είναι πραγματικά μια μεγάλη επιρροή στην δουλιά και στην καριέρα μου…
Οταν τον πρωτογνώρισα θεωρούσα οτι το “Never on Sunday” ήταν μια ποπ εκδοχή ενός κλασικού έργου. Και το πιο αστείο ήταν πως κι ο ίδιος αυτό πίστευε...
Ηταν και θα είναι ο βασικός μου επηρεασμός από τους νεότερους συνθέτες.
Για πολλά χρόνια προσπαθούσα να γράψω όπως φανταζόμουν οτι εκείνος θα έγραφε…
Σπουδαίος καλλιτέχνης…
Θέλω να έρθω μια μέρα στην Ελλάδα για να παίξω την συμφωνική μου. Στην χώρα του Μάνου…

........tάδε έφη ο μακαρίτης πια σπουδαίος κινηματογραφικός συνθέτης MICHAEL KAMEN (1948-2003) σε μια από τις τελευταίες συνεντεύξεις που έδωσε ποτέ , δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα "Ημερησία" και παίχτηκε στην εκπομπή. Για το δάσκαλο του και ένα -δυστυχώς- ανεκπλήρωτο όνειρο...
Δείτε περισσότερα για τη ζωή και το έργο του εδώ :
http://www.imdb.com/name/nm0004383/bio

No comments: