Friday, June 22, 2007

-Αγαπημένο μου ημερολόγιο...."Εγώ και οι ...αρπαχτές !"

.... oπως ίσως θα ξέρεις γενικά βαριέμαι να σχολιάζω τα των ελληνικών συναυλιών και ειδικά τις μετακλήσεις διαφόρων "τελειωμένων" ονομάτων ή τα σε μερικές περιπτώσεις πανάκριβα εισιτήρια σε σύγκριση με το μισθό του μέσου Ελληνα ας πούμε.... Ετσι , άφησα να περάσουν μερικές μέρες πριν σου γράψω για το πρόσφατο διεθνές ρεζιλίκι στο περίφημο φεστιβάλ με Madness, Beastie Boys και Underworld, όπου έγινε το σώσε, αλλά το κυριότερο η μουσική ήταν και πάλι απούσα. Να ξεκαθαρίσω από την αρχή, οτι δε με ενδιέφερε καθόλου να βρεθώ εκεί, για τον απλούστατο λόγο οτι και οι τρεις τους το 2007 με αφήνουν παγερά αδιάφορο (αν και για να είμαι ειλικρινής οι τελευταίοι έχουν ίσως κάτι περισσότερο να πουν από τους άλλους...).
Και για να μη παρεξηγηθώ, οι Madness στα πρώτα χρόνια του '80 ήταν από τα αγαπημένα μου ακούσματα και όσο για τους Beastie Boys είχα την τύχη να είμαι -αν δεν απατώμαι- ο πρώτος Ελληνας που τους πήρε συνέντευξη το 1993, στο Λος Αντζελες. Το πιο αστείο της υπόθεσης βέβαια είναι οτι αυτή δεν μπήκε ποτέ στο μεγαλύτερο μουσικό περιοδικό του οποίου ήμουν τότε συνεργάτης , γιατί ο άσχετος (και όπως αποδείχτηκε "μεταβατικός"...) αρχισυντάκτης της εποχής, επιχειρηματολόγησε με το απείρου κάλλους σχόλιο : "δε θα βάλουμε τώρα και τους αράπηδες σε συνέντευξη" ! Για την ιστορία, η συνέντευξη δημοσιεύτηκε τελικά λίγο αργότερα στην πάλαι ποτέ μουσική εφημερίδα "Οζ"...
Για να μη μακρυγορώ και πάλι , αυτά στα γράφω για τον απλούστατο λόγο οτι ενας ακροατής με πήρε και μου είπε :
"σε παρακαλώ, κάνε ένα σχόλιο για το φιάσκο που έγινε. Οι "κοινωνικοί αγωνιστές" ήρθαν και έπαιξαν στην Ελλάδα με 60 ευρώ εισιτήριο. Και εμείς τα πληρώσαμε".
"Δηλαδή τι ήθελες ρε φίλε ; Να παίξουνε και τσάμπα ;" απάντησα εγώ και εκείνος συνέχισε ...
"Και 50 τζαμπατζήδες μετά, μπήκανε μέσα και τα σπάσανε... Κι αυτούς εμείς θα τους πληρώσουμε ;"
Οσο γι αυτό φίλε δεν έχω άποψη. Κάτσε να πάρω τους διοργανωτές και αν απαντήσουν γράψε μου...

No comments: