Thursday, July 5, 2007

Για την ιδανική εκπομπή...

Ποιά είναι λοιπόν τα δικά σας ; Τα δικά μου τα βάζω σιγά σιγά με εικόνα (όπου υπάρχει) ή ήχο. Δείτε την ετικέτα με αυτό τον τίτλο που προσθέτω συνεχώς μαζί με μια μικρή "προσωπική" ιστορία...
Στο τέλος θα παίξουμε αυτές τις ..."ιδανικές" εκπομπές, με τα "ιδανικά" τραγούδια σε ειδικό αφιέρωμα...
Αλλά , ποιά τραγούδια θα είχε η δική σας ;
Παράκληση : Προτείνετε 1-2 τραγούδια τη φορά, όχι περισσότερα, για να μπορέσουμε να τα παίξουμε όλα. Ευπρόσδεκτα και τα σχόλια για τα τραγούδια. Σε όλο το μουσικό φάσμα. Ελληνικά, ξένα, ό,τι σας αρέσει.
Σε αντίθεση με μένα, η εκπομπή δεν έχει κανένα ταμπού...

2 comments:

Βασίλης Χορτομάρης Σέρρες said...

Θα προτείνω ένα τραγούδι από ένα συγκρότημα που έχει γίνει και αφιέρωμα για τέτοιου είδους μουσική
Στερ3ο Νοβα -> Ασύρματος κόσμος -> Δεν αλλάζω τα ηχεία μου

Lykmannen said...

Ένα από τα πολυαγαπημένα μου τραγούδια είναι το Lady Fantasy των Camel. Όταν πιτσιρικάς τριγύρναγα στο μοναστηράκι και έψαχνα ότι μεταχειρισμένο βινύλιο κυκλοφορούσε, έπεσα πάνω στο φοβερό εξώφυλλο του Mirage, που έμοιαζε σαν πακέτο Camel, και νόμισα ότι είναι συλλογή...(τελικά απλά ήταν η UK έκδοση). Το γυρίζω πίσω, βλέπω τη χρονολογία, κάτι μαλλιάδες εκεί πέρα, πάω στο παλληκάρ, ρωτάω τι είναι αυτοί ρε φίλε??? Εκείνος με μια δόση απορίας του στυλ ‘ τι θέλει αυτός ο άσχετος εδώ μέσα’ μου εξηγεί, μου βάζει και λιγάκι να παίξει, αυτό ήταν. Από τότε ο κύριος latimer και οι φίλοι του μου έχουν κρατήσει πάρα πολύ παρέα. Δεν θα περιγράψω τίποτα για τον δίσκο – τις κρατάω για μένα τις περιγραφές μου – ούτε για τον ομώνυμο, για το snowgoose, moonmadness, κ.α.... Το κομμάτι πάντως αυτό είναι ύμνος, λατρεύω όλες τις στιγμές του, τη φοβερή μελωδική γραμμή του andy (κλασσικά...) και την πολύ καλή παραγωγή του.
Να είσαι καλά.