Thursday, July 26, 2007

The Rolling Stones - Paint It Black (1966)

1 comment:

Πάνος Χρυσοστόμου said...

Οι Stones δεν μπορώ να πω οτι ήταν ποτέ αγαπημένο μου γκρουπ κι ας έχουν γράψει μερικά από τα πλέον κλασικά τραγούδια και άλμπουμ.
Τα επιθετικά κλισέ του Jagger ανάκαθεν με κούραζαν , γιατί από την μιά μεριά δεν έζησα στην εποχή του ώστε αυτό να είναι πρωτόλειο και από την άλλη στη δική μου εποχή βγήκανε κάτι άλλα σκληρά "παληκάρια" του ροκ, έτσι που ο Mick αν και πρωτοπόρος, μπροστά τους φάνταζε γραφικός. Ο Mick που έχει σήμερα γενέθλια. Το πόσα κλείνει, άστο καλύτερα...
Τους είδα δυό φορές έξω , τη μία στην Αμερική σε ένα σόου που όμοιο του 50.000 άτομα δεν είχαμε ίσως ξαναδεί. Την άλλη φορά δεν ήταν εδώ ούτε το '67 που διάφοροι λένε πως ήταν εκεί αλλά ούτε καν τους γνώριζαν, ούτε και την τελευταία φορά. Γιατί εκείνο το βράδυ προτίμησα να πάω στο ματς με τη Δυναμό Κιέβου (όπου παρεμπιπτόντως κερδίσαμε και 2-1...) .
Η αλήθεια είναι οτι είχα τσαντιστεί πολύ γιατί θα πήγαινε και η "κουτσή Μαρία" που λένε.
Μέχρι και ο γνωστός "αριστερός" μου φίλος που στα '70ς τους έβριζε, τώρα έγραψε διθυράμβους στην εφημερίδα. Τσαντίστηκα τόσο που του τα 'πα.
"Εγώ ; " Μου απάντησε:
"Εγώ πάντα τους θαύμαζα και τους εκτιμούσα.."
Εμένα μου λες ;
Το νυν σοβαρότατο στέλεχος του κράτους και τότε "απλώς δημοσιογράφος", έκανε ολόκληρο αφιέρωμα στην εκπομπή του όπου ακούστηκε και το ανεκδίηγητο οτι "οι Rolling Stones πήραν το όνομα τους από το γνωστό τραγούδι του Bob Dylan" ! Τι να πεις και τι να γράψεις ; Αστα ρε έγκριτε. Οι πιτσιρικάδες που είχες για βοηθούς σε αδειάσανε... Να ελπίζεις να μη σου συμβεί κάτι ανάλογο και στην πολιτική γιατί έρχονται και εκλογές...
Δεν πήγα λοιπόν.
Μέχρι τώρα έχουν έρθει κι έξι ή επτά φορές. Αλλά ως φήμες..
Μπορεί βεβαίως να μην τρελαίνομαι για τους Stones, αλλά αυτό όμως είναι από τα αγαπημένα μου τραγούδια όλων των εποχών. Και βεβαίως σέβομαι απολύτως ό,τι πέτυχαν στα χρόνια.
Ψάξτε το και από τους Gob σε κείνη τη φοβερή εκτέλεση στο φιλμ - soundtrack του "Stir of echoes".

1966...
"Βλέπω μία κόκκινη πόρτα και θέλω να τη βάψω μαύρη...
βλέπω τα κορίτσια να περνάνε ντυμένα με τα καλοκαιρινά τους..
Πρέπει να γυρίσω αλλού το πρόσωπό μου..."